Bezpieczna komunikacja przy kasie

2023-07-10



 

Przegrody w punktach obsługi klienta stały się stałym elementem wyposażenia. Zabezpieczają one obie strony przed transmisją wirusów, ale uniemożliwiają zrozumiałą komunikację. Contacta to firma z 50-letnim doświadczeniem specjalizująca się w produkcji urządzeń do wspomagania słuchu, W ofercie znajdziemy zestawy interkomowe, które zapewnią doskonałą jakość dźwięku, również dla osób niedosłyszących.

Wybór odpowiedniego zestawu uzależniony jest od hałasu otoczenia, rodzaju stanowiska, jak również od potrzeb Klienta.







Po stronie Klienta zainstalowany jest odpowiedni rodzaj mikrofonu. Może być przyklejony na szybie, wolnostojący, w formie BridgeBar lub też zintegrowany z blatem stanowiska.



 








Po obu stronach przegrody zainstalowane są głośniki. Mogą one być również zintegrowane z mikrofonem.

 

 

 








Po stronie obsługi umieszczony jest mikrofon - jego kształ jest uzależniony od potrzeb i miejsca.

 

 



 




Najważniejszą rolę pełni pętla indukcyjna, która może być w formie kabla do umieszczenia pod blatem/stanowiskiem, lub ukryta w znaku informacyjnym, który umieszczamy w widocznym miejscu - na przykład naklejamy na przegrodzie.
 

 


 

 






Cyfrowy wzmacniacz
STS-A31 wzmacnia sygnały z mikrofonów oraz zasila głośniki i pętlę indukcyjną. Podczas konfiguracji można zdefiniować zakres regulacji wzmocnienia. Opcja ta jest dostępna dla obsługi w celu uniknięcia sprzężeń akustycznych.

 

Sprawdź pełną ofertę interkomów Contacta w naszej ofercie.