
Contacta to brytyjski producent mikrofonów i głośników do okienek kasowych - interkomów kasowych, doskonale sprawdzających się w punktach obsługi klienta urzędów i w różnych instytucjach. Oferowane przez Contacta modele mogą być wyposażone w pętle indukcyjne, które ułatwiają komunikację osobom niedosłyszącym.
Interkomy z pętlą indukcyjną to rozwiązanie, które pozwala osobom słabosłyszącym lub niedosłyszącym bez trudu zrozumieć każdą rozmowę. Pętle indukcyjne do okienka wspomagają komunikację z osobami z aparatem słuchowym, zapewniając komfortowe warunki obu stronom również wtedy, gdy oddziela ich szyba czy inna przegroda bezpieczeństwa.
Interkomy zawsze występują w wersji dwukierunkowej (full duplex). Urządzenia są dostępne w wielu wariantach wykonania i montażu. Mikrofony i głośniki znajdujące się po stronie klienta mają opcję montażu na blacie lub wpuszczenia w blat i zlicowania z jego powierzchnią. Mikrofony mogą być przyklejane na szybę lub montowane w odpowiednio wygiętej rurce.
Specjalnością marki Contacta są również systemy wspomagania słyszenia wyposażone w obszarowe pętle indukcyjne. Producent oferuje wzmacniacze (drivery) o różnorodnych mocach, do instalacji w obiektach o różnej powierzchni.
W katalogu Contacta znajdziemy także systemy transmisji dźwięku wykorzystujące lub podczerwień, które doskonale sprawdzają się jako systemy tłumaczeń symultanicznych, systemy dla wycieczek z przewodnikiem (tourguide) lub systemy wspomagania słyszenia - wyposażone w słuchawki lub indywidualne pętle indukcyjne.