Contacta - interkomy kasowe

Interkomy kasowe to urządzenia umożliwiające komunikację pomiędzy osobami rozdzielonymi przegrodą. Najczęściej są to stanowiska obsługi klienta w bankach, pacjenta w zakładach opieki zdrowotnej lub petenta urzędach miejskich.

Interkomy kasowe Contacta dostępne są w wielu wariantach wykonania i montażu, zawsze dwukierunkowe (full duplex). W zależności od typu stanowiska mikrofony i głośniki po stronie klienta mogą być montowane na blacie lub w nim, zlicowane z płaszczyzną, mikrofon może być naklejany na szybę lub zamontowany w rurce wygiętej tak, by dopasować system do otworu podajnika. Klient korzystający z aparatu słuchowego, wyposażonego w funkcję T (telecoil), może mieć również do dyspozycji pętlę indukcyjną.

Obsługa może posługiwać się pulpitem mikrofonowym z wbudowanym głośnikiem lub używać nagłownego zestawu mikrofonowo - słuchawkowego.
Wzmacniacz STS-A31, który jest sercem interkomu to energooszczędne, cyfrowe urządzenie z możliwością ograniczenia zakresu regulacji poziomów w celu uniknięcia sprzężeń akustycznych.


Pokazuje 1 - 20 z 20 produktów
Kategorie
Włączone filtry:
    Producent
    Akceptuje

    Nasza strona używa ciasteczek do przechowywania pewnych informacji na Twoim komputerze. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej polityce prywatnościMożesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.