Interkomy kasowe to urządzenia umożliwiające komunikację pomiędzy osobami rozdzielonymi przegrodą. Najczęściej są to stanowiska obsługi klienta w bankach, pacjenta w zakładach opieki zdrowotnej lub petenta urzędach miejskich.
Interkomy kasowe Contacta dostępne są w wielu wariantach wykonania i montażu, zawsze dwukierunkowe (full duplex). W zależności od typu stanowiska mikrofony i głośniki po stronie klienta mogą być montowane na blacie lub w nim, zlicowane z płaszczyzną, mikrofon może być naklejany na szybę lub zamontowany w rurce wygiętej tak, by dopasować system do otworu podajnika. Klient korzystający z aparatu słuchowego, wyposażonego w funkcję T (telecoil), może mieć również do dyspozycji pętlę indukcyjną.
Obsługa może posługiwać się pulpitem mikrofonowym z wbudowanym głośnikiem lub używać nagłownego zestawu mikrofonowo - słuchawkowego.
Wzmacniacz STS-A31, który jest sercem interkomu to energooszczędne, cyfrowe urządzenie z możliwością ograniczenia zakresu regulacji poziomów w celu uniknięcia sprzężeń akustycznych.
Zestaw interkomowy typu Bridge, szary
Zestaw interkomowy powierzchniowy, szary
Zestaw interkomowy do zabudowy, szary
Zestaw interkomowy z szyjką zakrzywioną w lewo, czarny
Zestaw interkomowy typu Bridge, czarny
Zestaw interkomowy do zabudowy, czarny
Zestaw interkomowy powierzchniowy, czarny
Zestaw interkomowy z szyjką zakrzywioną w prawo, czarny
Zestaw interkomowy z szyjką zakrzywioną w lewo, szary
Zestaw interkomowy z szyjką zakrzywioną w prawo, szary
Zestaw interkomowy z głośnikami montowanymi ponad głową
Zestaw interkomowy z głośnikami dla interesanta i obsługi, szary
Zestaw interkomowy z głośnikami dla interesanta i obsługi, czarny
interkomowy (IP55)
Ładowanie...
Nasza strona używa ciasteczek do przechowywania pewnych informacji na Twoim komputerze. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej polityce prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.